Názvy na 100 rokov

Štýl komunikácie a vizuálne prvky vašej značky z času na čas osviežime. Do loga nezasahujeme, no ak je to nevyhnutné, dáme mu ľahký facelift. Čo však rozhodne meniť nechceme, je názov. Preto sme pri jeho hľadaní extra obozretní. Volíme slová, ktoré s vami prežijú desaťročia.

Naming od nás musí prejsť checklistom 100–ročného názvu:

Dovolí vám rásť

Vymýšľame názvy pre zajtrajšok, nie dnešok. Biznis, jeho služby a produkty sa vyvíjajú. Nedovolíme, aby vás názov vašej firmy v budúcnosti obmedzoval.

Krásne sa vyslovuje

Ak si zákazník nie je istý, ako sa názov značky prečíta alebo ako sa vyslovuje, vyrieši to jednoducho: vyhýba sa mu. My sme radšej, ak sa mu názov ihneď dostane pod kožu.

Ľahko sa pamätá

Naše názvy sú jednoduché a unikátne. Nepoužívame skratky ani slová, ktoré si myseľ nevie s ničim asociovať.

iskru

Ľahko sa vyslovuje, ľahko sa pamätá, no stále to nie je ono? Poznáme to. Našim sitom prepadnú len názvy, ktoré rezonujú.

Aké názvy sme navrhli?

STYLA – centrum s nábytkom
BLANC – dentálne štúdio
VIONIX – letecká škola
FUUD – výrobca zmrzliny a bezlepkových múčnych produktov
BRUTAL CAR WRAPS – zmena farby auta fóliou
JUPITI – jogové štúdio

zahryznime sa do toho!

Ďakujeme!
Ozveme sa vám čoskoro.
Oops! Niečo sa nepodarilo.