Štýl komunikácie a vizuálne prvky vašej značky z času na čas osviežime. Do loga nezasahujeme, no ak je to nevyhnutné, dáme mu ľahký facelift. Čo však rozhodne meniť nechceme, je názov. Preto sme pri jeho hľadaní extra obozretní. Volíme slová, ktoré s vami prežijú desaťročia.
Brand name od nás musí prejsť checklistom 100–ročného názvu:
Vymýšľame názvy pre zajtrajšok, nie dnešok. Biznis, jeho služby a produkty sa vyvíjajú. Nedovolíme, aby vás názov vašej firmy v budúcnosti obmedzoval.
Ak si zákazník nie je istý, ako sa názov značky prečíta alebo ako sa vyslovuje, vyrieši to jednoducho: vyhýba sa mu. My sme radšej, ak sa mu názov ihneď dostane pod kožu.
Naše názvy sú jednoduché a unikátne. Nepoužívame skratky ani slová, ktoré si myseľ nevie s ničím asociovať.
Ľahko sa vyslovuje, ľahko sa pamätá, no stále to nie je ono? Poznáme to. Našim sitom prepadnú len názvy, ktoré rezonujú.