Premyslené identity

Navrhujeme jednoduché, často minimalistické identity. Nie je to náhoda. Jednoduché dizajny si ľahko zapamätáte. A o to nám ide. Aby si na vás zákazníci spomenuli, keď vás potrebujú.

Jednoduché, neznamená povrchné, či rýchle. Práve naopak. Navrhnúť jednoduché riešenie dokážeme, len ak problematiku a kontext pochopíme do najmenšieho detailu.

Hľadáme unikátnosť. Sme spokojní, ak vyčnievate z radu. Ak ste nezameniteľní a rozpoznateľní.

Milujeme krásu, no uprednostňujeme funkčnosť. Naše ciele sú väčšie ako mať peknú identitu v portfóliu. Chceme, aby sa vám darilo.

Ako definujeme identitu značky?

Logo

Logo je tvárou vašej značky. Základom jej vizuálnej identity. Pomôže vašim zákazníkom, či partnerom nájsť vás v dave. Roky je nemenné, no a ak sa na ňom časom ukáže vráska, doprajeme mu jemný face-lift.

Logo ukotvujeme do logo manuálu, ktorý definuje:

  • plnofarebný variant loga,
  • jednofarebný variant loga,
  • variant loga na tmavom podklade,
  • farebnosť loga.

Vizuálna identita

Vizuálna identita je viac ako logo. Sú to aj vaše farby, písmo, grafické elementy, či ich typická kompozícia. Ako je navrhnutá vaša vizitka, hlavičkový papier, zakladač, či autopolep alebo výklad – to všetko určuje vizuálnu identitu vašej značky.

Ak je logo tvárou značky, vizuálna identita je jej štýl obliekania. Vždy čierne sako so žltými gombíkmi a ležérnym strihom – kto iný by to mohol byť? Tvár nevidíme, no aj tak vieme, že ste to vy.

Vizuálnu identitu zdokumentujeme v dizajn manuále. Popisujeme v ňom:

  • všetko, čo v logo manuále,
  • proporcie loga,
  • minimálnu veľkosť loga pre tlačoviny,
  • typografickú hierarchiu,
  • farebnú schému,
  • zakázané používanie loga,
  • dizajn požadovaných aplikácii, napr.: vizitka, hlavičkový papier, zakladač, dodací list, formuláre, autopolepy, šablónu produktových letákov, ...
  • ukážku aplikácie loga na reklamných predmetoch a firemnom oblečení.

Brand identita

Vaša značka nie je nemá. Komunikuje. Vyjadruje sa. O akých hodnotách hovorí, aký tón a slová pritom používa nájdeme v brand identite. Brand identita popisuje okrem vizuálnych prvkov aj tie nevizuálne – hodnotové, textárske, emočné.

Domovom pre brand idetitu je brand manuál. Jeho obsah je individuálny, okrem obsahu dizajn manuálu v ňom často nájdeme:

  • brand manifesto – vyhlásenie o vzniku, hodnotách a zmysle značky
  • kľúčové slová značky
  • tón komunikácie
  • a iné.

Ako prebieha navrhovanie?

Tvorba kvalitného loga a vizuálnej identity nie je len o výsledku, ale aj o ceste k nemu. Naša cesta je takáto.

1. Oťukáme sa

Porozprávame sa o vašom biznise. O tom, kde je a kde by mal byť o pár rokov. Zistíme, či sme na rovnakej vlnovej dĺžke. Dohodneme sa, či vám navrhneme logo, vizuálnu alebo brand identitu.  

2. Určíme rozpočet

Navrhneme rozpočet, ktorý je pre váš projekt optimálny. Uhradíte 50 % z ceny a štartujeme motory.

3. Spoznáme kontext

Vytvárame identity na mieru. Čím viac vieme o vašom projekte, tým lepší koncept navrhneme.

4. Odprezentujeme koncepty

Po 4 týždňoch práce prezentujeme 2 koncepty. Vyberieme spolu, ktorým smerom sa má uberať vaša značka.

5. Sfinalizujeme vybraný koncept

Víťazný koncept dokončíme a ukotvíme do logo alebo dizajn manuálu. Pripravíme vám data pack s logom vo formátoch, ktoré môžete potrebovať.

6. Vystavíme faktúru

Ak sú práce dokončené a vy ste spokojní, vystavíme vám faktúru. Po jej úhrade sa môžeme zakúsnuť do ďalších zadaní a posunúť vašu značku vpred.

Pozrite si naše štúdie a napíšte nám.

zahryznime sa do toho!

Ďakujeme!
Ozveme sa vám čoskoro.
Oops! Niečo sa nepodarilo.